Oppo Mobil Veri Sorunu Ve Çözümü

Admin

Yönetici
Yönetici
27 Haz 2019
100
11
18
Mobil veri ağını telefonunuzda kullanamıyorsanız
Tüm OPPO akıllı telefonlar için geçerlidir.


Mobil veri ağını telefonunuzda kullanamıyorsanız, aşağıdaki adımları izleyin:

Telefonun sinyal gücünü kontrol etme
Durum çubuğundaki sinyal simgesini kontrol ederek telefonunuzun zayıf, dengesiz veya sinyal alamıyor durumunda olup olmadığına bakın.Sinyalin zayıf olduğu bir alandaysanız, konumunuzu değiştirin ve tekrar deneyin.
* Zayıf 2/3G ağ sinyali: Sinyal gücü 0-2 çubukla gösterilir.



* Zayıf 4G ağ sinyali: "4G" simgesinin yukarı ve aşağı okları yanmaz.



SIM kart için operatörünüze danışın
Veri planı satın aldığınızdan ve SIM kartınızda kullanılmamış veri bulunduğundan emin olmak için operatörünüze danışın.
SIM kartı çıkarıp ve tekrar yerine takın ve bağlantının başarılı olup olmadığını kontrol edin.
Telefonunuzda başka bir SIM kart deneyin. Telefonunuzda çift SIM kart varsa, [Ayarlar] > [Çift SIM ve mobil ağ] , adımlarını izleyin. Diğer SIM karta geçerek tekrar deneyin.

Telefon ayarlarını kontrol edin
[Uçak modu] seçeneğinin kapalı olduğundan emin olun.
Bir VPN bağlantısı varsa bu bağlantıyı kesin.
[Ayarlar] > [Çift SIM ve mobil ağ] > [Mobil veri] öğesine gidin ve bu seçeneği etkinleştirin. Ardından [Ayarlar] > [Wi-Fi] adımlarını izleyin ve Wi-Fi'ı kapatın.
[Ayarlar] > [Çift SIM ve mobil ağ] > [Tercih edilen ağ türü] adımlarını izleyerek tercih edilen ağ türünü [4G/3G/2G (Otomatik)] şeklinde değiştirin ve [APN'yi ağ açık olarak güncelleyin] seçeneğine tıklayın. (Bazı modellerde bu seçenek mevcut değildir ve APN ağı açıkken otomatik olarak güncellenir.)
Yurt dışında iseniz, dolaşım planı satın aldığınızdan emin olun.
Taşıyıcı ağ seçeneklerini değiştirme veya sıfırlama
[Ayarlar]
> [Çift SIM ve mobil ağ] > [SIM kart bilgileri] adımlarını izleyin: [Erişim noktası adı] seçeneğine tıklayın ve diğerine geçin. Sorun devam ederse, [Varsayılana sıfırla]seçeneğine tıklayın.
[Taşıyıcı] öğesine tıklayın ve [Otomatik olarak seç] seçeneğini açın.

Telefonunuzu yeniden başlatın
OPPO telefonunuzu yeniden başlatın ve sorunu çözüp çözmediğinize bakın.

ColorOS sürümünü bulun ve güncelleyin
[Ayarlar]
> [Sistem güncellemeleri], adımlarını izleyin ve telefonunuzu en son sürüme güncelleyin.

OPPO telefonunuzu fabrika ayarlarına sıfırlayın
İlk olarak telefonunuzdaki tüm verileri yedekleyin ve aktarın [Ayarlar] > [Ek ayarlar] > [Yedekle ve sıfırla] > [Fabrika ayarlarına sıfırla] adımlarını izleyerek OPPO telefonunuzu başlangıç haline ve ayarlarına geri döndürün.

Diğer yöntemler
Telefonunuzu operatör şebekesinin kapsama alanı içindeki açık bir alanda kullandığınızdan emin olun.
Yurt dışına seyahat ediyorsanız, uluslararası dolaşım planı satın aldığınızdan emin olun.
Telefonunuzda ciddi bir yıpranma, eskime, aşınma veya hasar olmadığından emin olun.

* Resimler, ayarlar ve yollar telefonunuzunkilerden farklı olabilir, ancak bu durum bu maddedeki açıklamayı etkilememektedir.
 

Benzer konular


Konuyu Okuyan Kullanıcılar: (Üye: 0, Ziyaretçi: 1)